สวัสดีค่ะ ถ้าแท็กผิดห้อง ช่วยบอกด้วยนะคะ เพิ่งเคยตั้งกระทู้แล้วมีการแท็กเป็นครั้งแรกค่ะ
เมื่อวานนี้ (12/2/59) เราได้ทำการขอเงินคืนกับทาง Apple ไป เพราะน้องสาวของเราได้กดซื้อเพชรในเกมส์ แล้วไม่ได้รับเพชรจากเกมส์ค่ะ และทาง Apple ได้ส่งอีเมลล์ฉบับนี้มาให้เราค่ะ อยากทราบว่า ทาง Apple ต้องการให้เราทำอะไรต่อ พอจะแปลได้อย่างหยาบๆว่า Apple ต้องการให้เรา บอกวิธีการชำระเงิน ใช่มั้ยคะ แล้วส่วนที่ Apple แนบลิ้งค์มาให้เรา เราได้ทำการส่งคำร้องไปเรียบร้อยแล้วค่ะ
อีเมลล์จาก Apple ค่ะ
Greetings! My name is Roberto and I am your iTunes Store Advisor.
I understand you didn’t receive an In-App that you recently purchased. I know the importance of making sure your money is accounted for and spent wisely. I want to make sure that this gets resolved, so I’d be glad to work with you on this.
After reviewing your case, I've been able to issue you a full refund. Within 10 business days, 7.99 USD should be posted to the payment method used to make the purchase.
We’ve already taken note of this issue. However, I also recommend contacting the developer directly for further insight regarding the distribution, availability or functionality of their content by using the link below:
https://lg-cs.line.me/fm/public/inquiry/index
I recommend that you avoid making any more in-app purchases from it until the developer confirms the issue is resolved.
Note: Although we mentioned third-party products in this email, Apple doesn’t recommend or endorse these products.
I hope this helps. If there’s anything else that I can assist you with, please let me know. I’ll be happy to help.
Sincerely,
Roberto
iTunes Store Customer Support
http://www.apple.com/support/itunes/ww/
อยากทราบว่าจะส่งตอบกลับทาง Apple ไปว่าอย่างไรดีคะ เกี่ยวกับวิธีการชำระเงินของเรา เราได้ชำระผ่านบัตร Visa ทั่สมัครไว้กับ Apple id ของเรา และเรื่องเกี่ยวกับการคืนเงินค่ะ ว่าเราต้องทำอย่างไรบ้าง
รบกวนด้วยนะคะ ขอบคุณมากๆค่ะ
สอบถามผู้รู้ เกี่ยวกับการขอเงินคืนจาก Apple ค่ะ
เมื่อวานนี้ (12/2/59) เราได้ทำการขอเงินคืนกับทาง Apple ไป เพราะน้องสาวของเราได้กดซื้อเพชรในเกมส์ แล้วไม่ได้รับเพชรจากเกมส์ค่ะ และทาง Apple ได้ส่งอีเมลล์ฉบับนี้มาให้เราค่ะ อยากทราบว่า ทาง Apple ต้องการให้เราทำอะไรต่อ พอจะแปลได้อย่างหยาบๆว่า Apple ต้องการให้เรา บอกวิธีการชำระเงิน ใช่มั้ยคะ แล้วส่วนที่ Apple แนบลิ้งค์มาให้เรา เราได้ทำการส่งคำร้องไปเรียบร้อยแล้วค่ะ
อีเมลล์จาก Apple ค่ะ
Greetings! My name is Roberto and I am your iTunes Store Advisor.
I understand you didn’t receive an In-App that you recently purchased. I know the importance of making sure your money is accounted for and spent wisely. I want to make sure that this gets resolved, so I’d be glad to work with you on this.
After reviewing your case, I've been able to issue you a full refund. Within 10 business days, 7.99 USD should be posted to the payment method used to make the purchase.
We’ve already taken note of this issue. However, I also recommend contacting the developer directly for further insight regarding the distribution, availability or functionality of their content by using the link below:
https://lg-cs.line.me/fm/public/inquiry/index
I recommend that you avoid making any more in-app purchases from it until the developer confirms the issue is resolved.
Note: Although we mentioned third-party products in this email, Apple doesn’t recommend or endorse these products.
I hope this helps. If there’s anything else that I can assist you with, please let me know. I’ll be happy to help.
Sincerely,
Roberto
iTunes Store Customer Support
http://www.apple.com/support/itunes/ww/
อยากทราบว่าจะส่งตอบกลับทาง Apple ไปว่าอย่างไรดีคะ เกี่ยวกับวิธีการชำระเงินของเรา เราได้ชำระผ่านบัตร Visa ทั่สมัครไว้กับ Apple id ของเรา และเรื่องเกี่ยวกับการคืนเงินค่ะ ว่าเราต้องทำอย่างไรบ้าง
รบกวนด้วยนะคะ ขอบคุณมากๆค่ะ