ขอ Refund จาก Scoot และ NokScoot

ผมมีไฟล์ทบินไปสิงคโปร์นี้ด้วยสายการบิน Scoot แต่จองผ่าน NokSccot ส่วนเพื่อนของผมจองผ่าน Scoot ทำเรื่อง refund ได้ และได้ voucher แล้ว แต่ของผมได้เมลแจ้งว่าไม่สามารถทำรายการได้

Please disregard previous email sent in error
 Dear XXX,
Please disregard the earlier email received on the Refunds portal self-service link as your booking is not eligible. 
We had sent it mistakenly to customers with flights booked via NokScoot’s channels, and we deeply regret the confusion caused. 
We apologise for the inconvenience caused and seek your kind understanding.
The Scoot Team

ทาง NokScoot และ Scoot จะรับผิดชอบยังไงครับ

แก้ไขข้อความเมื่อ
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่