สวัสดีค่ะ
พอดีจองตั๋ว air asia ไปญี่ปุ่น แต่มี email แจ้งเปลี่ยนแปลงไฟลท์ตามรายละเอียดข้างล่างนี้ค่ะ
Dear Guest,
We would like to advise that your flight D7 537, originally scheduled to depart from Osaka - Kansai (KIX) to Kuala Lumpur (KUL) on 18 October 2016 at 04:25PM (1625hrs), has been reassigned to a new flight number & a new departure time. Please see below for more details :
New Flight Details :
New flight number : D7 535
Departure date : 18 October 2016
New departure time from Osaka - Kansai (KIX) : 11:00AM (1100hrs), local time
New arrival time into Kuala Lumpur (KUL) : 05:00PM (1700hrs), local time
As your flight number has changed, you will need to login to AirAsia.com again to re-check-in and reprint your boarding pass. We sincerely apologise for the inconvenience caused, and please find below the service recovery options offered and you are able to choose ONE of the following options:
Option 1:
Move to the next available flight for any dates within 3 Months from your original flight date, without any additional charges (subject to availability), OR
Option 2:
A Credit Account of the value paid, to be utilised within 90 days from the date of issue, OR
Option 3:
A Full Refund.
AirAsia’s Self Check-in channels are available 14 days up to 4 hour prior to Scheduled Departure Time.
Should you require assistance regarding the above, please feel free to contact us through these channels below:
1. Online Feedback Form to submit your enquiries
2. Live Chat (Login to AskAirAsia.com with your member ID)
3. Contact Us - lists of localised assistance
4. AskAirAsia FAQ's
Please disregard this email if changes have been done.
We look forward to welcoming you on board AirAsia X soon!
Yours sincerely,
AirAsia X
คำถามนะคะ
1. เราสามารถเลือก option ได้ 1 อย่างจาก 3 ข้อ คือ
- เปลี่ยน flight ฟรี ( ต้องเข้าไปเปลี่ยนที่ใหน)
- รับ Credit Account
- full refund
ไม่ทราบว่าที่กล่าวมาทั้งหมดจขกท.เข้าใจถูกหรือไม่
2 ที่สนใจคืออยากจะเปลี่ยน flight ถ้าเปลี่ยนได้ต้องเข้าไปเปลี่ยนที่ใหนคะ
ขอบคุณมากค่ะ
ตั๋ว air asia
พอดีจองตั๋ว air asia ไปญี่ปุ่น แต่มี email แจ้งเปลี่ยนแปลงไฟลท์ตามรายละเอียดข้างล่างนี้ค่ะ
Dear Guest,
We would like to advise that your flight D7 537, originally scheduled to depart from Osaka - Kansai (KIX) to Kuala Lumpur (KUL) on 18 October 2016 at 04:25PM (1625hrs), has been reassigned to a new flight number & a new departure time. Please see below for more details :
New Flight Details :
New flight number : D7 535
Departure date : 18 October 2016
New departure time from Osaka - Kansai (KIX) : 11:00AM (1100hrs), local time
New arrival time into Kuala Lumpur (KUL) : 05:00PM (1700hrs), local time
As your flight number has changed, you will need to login to AirAsia.com again to re-check-in and reprint your boarding pass. We sincerely apologise for the inconvenience caused, and please find below the service recovery options offered and you are able to choose ONE of the following options:
Option 1:
Move to the next available flight for any dates within 3 Months from your original flight date, without any additional charges (subject to availability), OR
Option 2:
A Credit Account of the value paid, to be utilised within 90 days from the date of issue, OR
Option 3:
A Full Refund.
AirAsia’s Self Check-in channels are available 14 days up to 4 hour prior to Scheduled Departure Time.
Should you require assistance regarding the above, please feel free to contact us through these channels below:
1. Online Feedback Form to submit your enquiries
2. Live Chat (Login to AskAirAsia.com with your member ID)
3. Contact Us - lists of localised assistance
4. AskAirAsia FAQ's
Please disregard this email if changes have been done.
We look forward to welcoming you on board AirAsia X soon!
Yours sincerely,
AirAsia X
คำถามนะคะ
1. เราสามารถเลือก option ได้ 1 อย่างจาก 3 ข้อ คือ
- เปลี่ยน flight ฟรี ( ต้องเข้าไปเปลี่ยนที่ใหน)
- รับ Credit Account
- full refund
ไม่ทราบว่าที่กล่าวมาทั้งหมดจขกท.เข้าใจถูกหรือไม่
2 ที่สนใจคืออยากจะเปลี่ยน flight ถ้าเปลี่ยนได้ต้องเข้าไปเปลี่ยนที่ใหนคะ
ขอบคุณมากค่ะ