สั่งน้ำหอมไปเมื่อวันที่ 5/12/56 ทำรายการเรียบร้อย ผ่านไปวันนึงก็เอาเลขที่สั่งซื้อไปตรวจปรากฏว่าไม่มีการเคลื่อนไหวเลย
ปรากฏสถานะแบบนี้
05/12/2013 10:16 AM
ได้รับคำสั่งซื้อและได้รับการยืนยันคำสั่งซื้อ
ผมเลยอีเมล์ไปถามเพราะในเมล์ที่คอนเฟิร์มมาบอกว่าหลังจากรับออเดอร์ไปแล้วจะมีอีเมล์แจ้งตามมาอีกหนึ่งครั้ง
โดยปกติจะภายใน 24 ชั่วโมง แต่นี่ผ่านไปสี่วันยังเงียบ
พอวันที่ 9/12/56 ก็มีอีเมล์ตอบกลับมาแบบนี้ครับ
Dear Valued Customer,
Thank you for your email.
Unfortunately we were unable to process payment for your order on our end. We are unsure as to why the payment was declined - just that the bank could not process the transaction at the time. As such we are unable to have your order processed and we sincerely apologize for the inconvenience this has caused.
Please rest assured that the pre-authorized amount which has been placed on hold for your order would be released back to your Visa account within the next 7 business days. From our experience this is usually processed sooner.
If you would still like your items we would suggest placing a new order on our website.
Please accept our sincere apologies for the trouble and if you have any further enquiries please let us know.
Kind Regards,
ผมเลยโทรถามกับธนาคารเจ้าของบัตรว่ามีการตัดเงินหรือยัง ธนาคารแจ้งว่ามีการกันยอดไว้แต่ยังไม่ตัด
คือยอดเงินคงเหลือพอจ่ายแน่นอน เลยงงว่าปัญหาคืออะไร ตกลงเค้าตัดได้หรือไม่ได้ ผมจะสั่งไปใหม่ก็ไม่กล้า
กลัวสั่งซ้ำ ใครเคยมีประสบการณ์แบบนี้ รบกวนขอความช่วยเหลือหน่อยครับ
ช่วยหน่อยครับ สั่งน้ำหอมจาก Strawberrynet ผ่านไปสี่วันมีอีเมล์ตอบกลับแบบนี้ หมายความว่าไงและต้องทำยังไงครับ
ปรากฏสถานะแบบนี้
05/12/2013 10:16 AM
ได้รับคำสั่งซื้อและได้รับการยืนยันคำสั่งซื้อ
ผมเลยอีเมล์ไปถามเพราะในเมล์ที่คอนเฟิร์มมาบอกว่าหลังจากรับออเดอร์ไปแล้วจะมีอีเมล์แจ้งตามมาอีกหนึ่งครั้ง
โดยปกติจะภายใน 24 ชั่วโมง แต่นี่ผ่านไปสี่วันยังเงียบ
พอวันที่ 9/12/56 ก็มีอีเมล์ตอบกลับมาแบบนี้ครับ
Dear Valued Customer,
Thank you for your email.
Unfortunately we were unable to process payment for your order on our end. We are unsure as to why the payment was declined - just that the bank could not process the transaction at the time. As such we are unable to have your order processed and we sincerely apologize for the inconvenience this has caused.
Please rest assured that the pre-authorized amount which has been placed on hold for your order would be released back to your Visa account within the next 7 business days. From our experience this is usually processed sooner.
If you would still like your items we would suggest placing a new order on our website.
Please accept our sincere apologies for the trouble and if you have any further enquiries please let us know.
Kind Regards,
ผมเลยโทรถามกับธนาคารเจ้าของบัตรว่ามีการตัดเงินหรือยัง ธนาคารแจ้งว่ามีการกันยอดไว้แต่ยังไม่ตัด
คือยอดเงินคงเหลือพอจ่ายแน่นอน เลยงงว่าปัญหาคืออะไร ตกลงเค้าตัดได้หรือไม่ได้ ผมจะสั่งไปใหม่ก็ไม่กล้า
กลัวสั่งซ้ำ ใครเคยมีประสบการณ์แบบนี้ รบกวนขอความช่วยเหลือหน่อยครับ