สอบถามค่ะ มีปัญหาออเดอร์ iherb

เราเคยสั่งมาสามสี่ครั้งได้แล้ว ไม่เคยมีปัญหาเลย แต่ครั้งนี้รอสามวันแล้วเค้าไม่ส่งของสักที แต่ส่งเมลล์มาหา ว่าขอยกเลิกออเดอร์เรา และไอดีเราก็โดนยกเลิกด้วย แต่เราไม่ค่อยเข้าใจว่าเราทำอะไรผิดตรงไหน
นี่คือเมลล์ที่เค้าส่งมาค่ะ
Thank you for your recent order with iHerb.com. However, we are unable to fulfill your order at this time, as our system has indicated that you did not follow the acceptable use policy of our “Rewards” program. Your account is currently inactive, and we request you contact us via chat or email so we can explain in further detail the reason for the cancellation.
Please remember that we can only allow one gift code per household. Also, you cannot use your “Rewards” code for your own orders, only to pass along to others. We are sorry for any inconvenience that this has caused you. Please let us know if you have any questions.

เค้าว่าอย่างนี้ค่ะ  ปกติโค้ดเราไม่ได้เป็นคนใส่นะคะ เค้าใส่มาให้เองทุกครั้งเลย  
ปล.ออเดอร์ครั้งก่อนกับครั้งนี้ส่งที่เดิมค่ะ  ชื่อผู้รับเปลี่ยน และก็เปลี่ยนบัตรและล๊อกอิน เพื่อเอาส่วนลดค่ะ ไม่ทราบว่าเกี่ยวกันมั้ย
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่