ช่วยทีค่ะ ทำเรื่องขอเงินคืนไปกับทาง app store เขาตอบกลับมาแล้วไม่เข้าใจค่ะ

เราซื้อ ไอเทมในเกม(เล่นผ่านไอโฟน) ผ่านแอปเปิ้ลไอดีไป แต่ไม่ได้ไอเทม
เลยแจ้งปัญหาไปที่ แอปเปิ้ลสโตร์ค่ะ แต่เขาตอบกลับมาแล้ว
เราแปลไม่ค่อยออก ไม่เข้าใจว่าเราจะได้เงินคืนหรือเปล่าน่ะค่ะ
รบกวนช่วยแปลทีค่ะ

Welcome to iTunes Store Customer Support. My name is Roopa.

I understand that you didn't receive your In-App Purchase "Upgrade - Bonus Seed Slot". I realize that you don't want to be charged for the In-App which you did not get and I will do my best to help you.

Rungnapa, after reviewing the circumstances of your case, we determined that issuing you a refund is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final.

I have reversed the charge for this purchase. In five to seven business days, a credit of 3.99 USD should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase.
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่