เราซื้อ ไอเทมในเกม(เล่นผ่านไอโฟน) ผ่านแอปเปิ้ลไอดีไป แต่ไม่ได้ไอเทม
เลยแจ้งปัญหาไปที่ แอปเปิ้ลสโตร์ค่ะ แต่เขาตอบกลับมาแล้ว
เราแปลไม่ค่อยออก ไม่เข้าใจว่าเราจะได้เงินคืนหรือเปล่าน่ะค่ะ
รบกวนช่วยแปลทีค่ะ
Welcome to iTunes Store Customer Support. My name is Roopa.
I understand that you didn't receive your In-App Purchase "Upgrade - Bonus Seed Slot". I realize that you don't want to be charged for the In-App which you did not get and I will do my best to help you.
Rungnapa, after reviewing the circumstances of your case, we determined that issuing you a refund is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final.
I have reversed the charge for this purchase. In five to seven business days, a credit of 3.99 USD should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase.
ช่วยทีค่ะ ทำเรื่องขอเงินคืนไปกับทาง app store เขาตอบกลับมาแล้วไม่เข้าใจค่ะ
เลยแจ้งปัญหาไปที่ แอปเปิ้ลสโตร์ค่ะ แต่เขาตอบกลับมาแล้ว
เราแปลไม่ค่อยออก ไม่เข้าใจว่าเราจะได้เงินคืนหรือเปล่าน่ะค่ะ
รบกวนช่วยแปลทีค่ะ
Welcome to iTunes Store Customer Support. My name is Roopa.
I understand that you didn't receive your In-App Purchase "Upgrade - Bonus Seed Slot". I realize that you don't want to be charged for the In-App which you did not get and I will do my best to help you.
Rungnapa, after reviewing the circumstances of your case, we determined that issuing you a refund is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final.
I have reversed the charge for this purchase. In five to seven business days, a credit of 3.99 USD should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase.