รบกวนช่วยแปลด้วยค่ะ

ตามอีเมล์นี้ คือเราจะได้เงินคืนภายใน 10 วัน ใช่มั้ยคะ
Customer Support.

I understand that your In-App Purchase, "300 crystal," is not functioning as you expected. I know how eager you are to get this issue resolved and I am glad to assist you.

Phani, I've determined that a refund is appropriate. In  ten business days, a credit of 24.99 USD should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase.

The developer of this application, "NAVER JAPAN", is the best resource for assistance with this issue. To contact them, please visit:
แสดงความคิดเห็น
อ่านกระทู้อื่นที่พูดคุยเกี่ยวกับ  วิชาการ ภาษาอังกฤษ นักแปล
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่