[CR] SAMSUNG 8k QLED TV NEGLIGENT SUPPORT AND SALES

กระทู้รีวิว
Samsung is dishonest and unaccountable for their actions. I purchased 2019 82" QLED 8K TV about 2-3 weeks ago and the screen went dead with a line down the center of it. To make things worse when purchasing it I asked if there were any new models or larger models and the salesperson told me no. Later when I called to have the TV replaced I learned that the 2020 model in 85" was available for the same price roughly at the time I purchased this one. I have asked Samsung to replace the 2 weeks old TV with a new one and let me pay the difference for the new model that they fraudulently told me did not exist because they were trying to liquidate their old stock even though it was for sale on their website, however they refuse. They want to repair my 2 weeks old TV. This is not acceptable to me. I strongly urge you to consider LG or Sony who has much better after-sales service in my experience. This is my first Samsung and it has been a huge mistake. They even refuse to let me speak to their management team. A customer service rep name K. Pup seems to have the authority to make all decisions and refuse to escalate the issue. My friend Seth bought this TV for me and he has also been waiting a week to have his TV set up. Samsung service is terrible and they act willfully negligent when dealing with customers, in any other country they would be liable damages.
ชื่อสินค้า:   Samsung , Samsung smart Tv เครื่องใช้ไฟฟ้า
คะแนน:     

CR - Consumer Review : กระทู้รีวิวนี้เป็นกระทู้ CR โดยที่เจ้าของกระทู้

  • - จ่ายเงินซื้อเอง หรือได้รับจากคนรู้จักที่ไม่ใช่เจ้าของสินค้า เช่น เพื่อนซื้อให้
  • - ไม่ได้รับค่าจ้างและผลประโยชน์ใดๆ
แก้ไขข้อความเมื่อ
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่