สวัสดีค่ะ พอดีว่าเราสั่งของตั้งแต่ 12 พฤษภา 2019 กดดู Tracking Number แล้วระบบแจ้งว่าออกจากประเทศต้นทางตั้งแต่ 18 พฤษภา 2019 แต่ของปัจจุบัน 6 กรกฎาแล้วยังไม่ไม่ถึง เหลือเวลาคุ้มครองอีก 5 วัน เลยจะกด Open Dispute พอเราเลือก Refund Only และบอกว่าไม่ได้รับสินค้า มันขึ้นมาแบบนี้อะค่ะ แล้วก็ไม่มีให้กดอะไรต่อเลย
Our records show that your order was recently shipped and is currently in transit. For this shipping method, no tracking information will be provided in your destination country. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by 2019-07-11 , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.
แปลว่าเราต้องรอให้หลังจากวันที่ 11 กรกฎา 2019 หรอคะ ถึงจะเปิดข้อพิพาทได้
ขอบคุณค่ะ -
Open Dispute ของจาก My AliExpress ไม่ได้ ทำอย่างไรดี
Our records show that your order was recently shipped and is currently in transit. For this shipping method, no tracking information will be provided in your destination country. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by 2019-07-11 , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.
แปลว่าเราต้องรอให้หลังจากวันที่ 11 กรกฎา 2019 หรอคะ ถึงจะเปิดข้อพิพาทได้
ขอบคุณค่ะ -