AliExpress.com เรื่อง open dispute/ภาษาอังกฤษไม่แข็งแรงช่วยดูให้หน่อยค่ะ

จขกท.ได้สั่งสินค้าและผ่านมาแล้ว39วัน ได้ตรวจสอบtracking number แล้วพบว่าสินค้ายังคงวนเวียนในสนามบินจีน และโชว์ your tracking number is not found  เลยจะทำเรื่องขอคืนเงิน
open dispute ไปและผู้ขาย ไม่ตกลงค่ะ เลยยื่นเรื่องต่อให้ทาง AliExpress ดำเนินเรื่องต่อ
ล่าสุดมีเมลล์มาแจ้งดังนี้ค่ะ ดิฉันต้องทำอะไรต่อไหม หรือว่ารอจนกว่าเค้าจะคืนเงินเอง(ไม่เก่งภาษา)

Dear ...,

Thank you for contacting AliExpress.

Regarding your order<67854597855952>, I am sorry that you didn't get an adequate solution from the seller. We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim is accepted.

For this dispute, Aliexpress can provide you the following solution:

Full refund.

If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; If the seller provides valid counter evidence as response, we might update the final solution.

Thank you in advance for your understanding and great cooperation.

Best regards,

AliExpress Case Management Team

แบบนี้คือจบหรือยังคะ ต้องทำอะไรต่อไหมคะ ไม่กล้าเข้าไปกดอะไรเลย กลัวมั่วละกดผิด ช่วยแนะนำทีนะคะ เม่าตาสว่าง
แก้ไขข้อความเมื่อ
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่