รบกวนผู้ที่เคยสั่งของหรือมีความรู้ภาษาอังกฤษช่วยทีค่ะ
พอดีเราสั่งของผ่านเว็บ iherb ไปและให้จัดส่งที่ ที่อยู่ของคนรู้จักที่อเมริกาเพราะเค้าไปเยี่ยมญาติและกำลังจะกลับไทยเลยกะว่าให้หิ้วมาให้เลย โดยตัดบัตรเครดิตของ Citi bank อเมริกาอีกที ทีนี้ order เราก็ถูก rejected อีเมลก็ไม่มีมาแจ้งเลยค่ะ เราเลยลองติดต่อสอบถามกับเจ้าหน้าที่ iherb ผ่านแชทค่ะได้ความดังนี้
iHerb.com has recently sent you an email requesting additional information for your order to be processed.
The information requested is called the "authorization code" or "small amount charge" provided by your credit card to the consumer after a specific purchase to a merchant has been completed.
After several attempts to obtain the "authorization code,"or "small amount charge" iHerb.com's system has cancelled your order as a result. If you wish to still receive these items, you will have place a brand new order. As for the original order, it is now cancelled and your credit card has not been charged.
อ่านแล้วก็ไม่ค่อยเข้าใจเท่าไหร่เลยอยากสอบถามผู้รู้ว่าเราควรดำเนินการอย่างไรดีคะ พอดีคนที่ฝากหิ้วเค้าก็ไม่เก่งด้านภาษา
แล้วก็พยายามหาอีเมล ก็ไม่พบอีเมลแจ้งใดๆ อยากทราบวิธี refund ด้วยค่ะ
ขอบคุณค่ะ
โดน rejected order เว็บ iherb โดนตัดบัตรและไม่ได้เงินคืน รบกวนผู้รู้
พอดีเราสั่งของผ่านเว็บ iherb ไปและให้จัดส่งที่ ที่อยู่ของคนรู้จักที่อเมริกาเพราะเค้าไปเยี่ยมญาติและกำลังจะกลับไทยเลยกะว่าให้หิ้วมาให้เลย โดยตัดบัตรเครดิตของ Citi bank อเมริกาอีกที ทีนี้ order เราก็ถูก rejected อีเมลก็ไม่มีมาแจ้งเลยค่ะ เราเลยลองติดต่อสอบถามกับเจ้าหน้าที่ iherb ผ่านแชทค่ะได้ความดังนี้
iHerb.com has recently sent you an email requesting additional information for your order to be processed.
The information requested is called the "authorization code" or "small amount charge" provided by your credit card to the consumer after a specific purchase to a merchant has been completed.
After several attempts to obtain the "authorization code,"or "small amount charge" iHerb.com's system has cancelled your order as a result. If you wish to still receive these items, you will have place a brand new order. As for the original order, it is now cancelled and your credit card has not been charged.
อ่านแล้วก็ไม่ค่อยเข้าใจเท่าไหร่เลยอยากสอบถามผู้รู้ว่าเราควรดำเนินการอย่างไรดีคะ พอดีคนที่ฝากหิ้วเค้าก็ไม่เก่งด้านภาษา
แล้วก็พยายามหาอีเมล ก็ไม่พบอีเมลแจ้งใดๆ อยากทราบวิธี refund ด้วยค่ะ
ขอบคุณค่ะ