roblox support ส่งแบบนี้มาทำไงต่อ?

กระทู้คำถาม
คือรหัสเราโดนแฮกแล้วคนที่แฮกเปลี่ยนอีเมลที่เราใส่ไว้เราเข้าroblox supportแล้วทำเรื่องโดนแฮกอีเมลแรกที่ทาง robloxส่งมา เป็นอีเมลที่ให้เรารออีกอีเมลนึงแต่อีกอีเมลที่ส่งมาเรางงว่าต้องทำไงต่อเพราะเข้าไปดูในyoutubeเขาบอกให้ส่งหลักฐานการสั่งซื้อแต่เราไม่มีหลักฐานเพราะเติมแบบอื่นแล้วเราก็ไม่มีหลักฐานด้วยเราลองเอาไปแปลแล้วแต่ก็งงอยู่ดีว่าเขาให้เราทำอะไรต่อ
Allaysa (Roblox)
Oct 25, 2021, 7:35 AM PDT
Hello there,
Thank you for contacting Roblox Customer Support. To assist you further with this account (Punch431), we will need to verify ownership. Please verify ownership by following the directions below:
If you have access to the account email address, you can use our reset password feature to reset the account and you will not need to send an additional message. Follow the steps in this help article.
Please note: If you are resetting the password via a mobile device, you will be prompted to enter a phone number by default. If you do not have a phone number attached to your account, you will need to click the "Use email to Reset Password" link near the bottom of the screen to reset your password via email.
Otherwise, contact us via our Support Form by entering the verified email address added to the Roblox account. Make sure to include this ticket number (37577482) in your description. We will be able to assist you further via the verified account owner email address.
Please note: we may request a specific method of verification or further account details to ensure we are providing information solely to the account owner.
For a list of steps on how to best keep your account safe in the future, please see the Account Security help article.
Sincerely,
Allaysa
Customer Support
Roblox Support
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่