เป็นครังแรกที่ใช้ Pantip ก็เลยจะงงๆหน่อย
ตามหัวข้อ ผมลืมรหัสใน Roblox(ในคอม) รู้ครับว่า resetpassword ยังไง แต่ gmail ที่ใช้ตอนสร้างมันไม่ใช้อันเดียวกันกับตอนนี่น่ะสิครับ ผมก็เลยกดตรงบริการลูกค่า(หน้าที่มีตัวละครยืนกอดอกอยู่) และเลือกเหตุผลต่างๆเขียนเหตุผลยาว 5 บัลทัด และกดส่งไม่นานเขาก็ตอบกลับ แต่เป็นข้อความอัตโนมัตบอกว่า"##- Please type your reply above this line -##
Thank you for contacting Roblox Customer Care. We received your request and your reference number is 12570940. If you did not submit this request, please reply and let us know.
This is an automatic message and our human agents will reply as soon as possible. You can find answers for many common requests on our help pages (
https://www.roblox.com/help) and Developer Hub (
https://developer.roblox.com/).
What happens next is one of our agents will review the submitted information and get back to you.
It really helps us to have the Roblox username, if you know it, and specific details about the issue or question. If you didn’t include that in the initial submission, you can reply to this message and provide the username.
Please only reply to this message, and do not submit additional requests. Multiple requests about the same issue may result in a longer wait time.
For billing requests, it also helps us to know the following information:
Full first and last billing name used for the payment
Billing email address
Dates and amounts of any charges
Method of payment
To cancel a membership, follow the steps in this article:
https://en.help.roblox.com/hc/articles/203312540
Note: Roblox agents will not ask for your account password or full credit card number.
If you need to make a new request in the future about a different topic, be sure to use our Contact Support system. (
https://www.roblox.com/support)
The Roblox Customer Care Team
This email is a service from Roblox.
"ประม่านนี่และก็มีอีกอันหนึงส่งมา5ชัวโมง หลังจากอันแรก เขียนว่า"Hello there,
Thank you for contacting Roblox Customer Care about your account login.
To assist you further with this account, we will need to verify ownership. Please verify ownership by following the directions below:
If you have access to the account email address, you can use our reset password feature to reset the account and you will not need to send an additional message. Follow the steps in this help article.
Please note: If you are resetting the password via a mobile device, you will be prompted to enter a phone number by default. If you do not have a phone number attached to your account, you will need to click the "Use email to Reset Password" link near the bottom of the screen to reset your password via email.
Otherwise, contact us via our Support Form by entering the first email address added to the Roblox account. Make sure to include this ticket number (12570940) in your description. We will be able to assist you further via the verified account owner email address.
Please note: we may request a specific method of verification or further account details to ensure we are providing information solely to the account owner.
For a list of steps on how to best keep your account safe in the future, please see the Account Security help article.
Sincerely,
Floyd
Customer Care
Roblox Support"
อ่านแล้วเหมื่อนจะรู้เรื่องแต่ก็ไม่รู้ เอาไปแปลใน google มันก็ดูมั้วยังไงไม่รู้ ผมควรจะทำไงต่อไปดีครับ
ที่จริงผมลืมตังแต่ 2-3 ปีที่แล้วแต่แปลกที่ผมไม่รู้สึกเสียด้าย
เรื่องไม่สำคัน
ที่ผมอยู่เชยๆก็สึกอยากเล่น roblox คึนมาเป็นเพราะผมฝันทึงเกมนี่ ทังๆที่ไม่ได้ดูอะไรเกี่ยวกับ roblox เลยมามานมากแล้ว ก็แค่อยากกลับไปเล่น Lumber tycoon เช่ยๆ
บ่างคนอาจถาม"ทำไมไมสร้างตัวละครใหม่?" ก็เพราะผมขี่เกียจไงครับ การที่รู้ทุกอย่างแล้วกลับไปเล่นใหม่อีก มันทำให้รู้สึกขี่เกียจยางรุนแรงเลย และก็รู้สึกไม่มีความสุขในการเล่นด้วย
ขอบคุณล่วงน่า
ลืมรหัสใน ROBLOX
ตามหัวข้อ ผมลืมรหัสใน Roblox(ในคอม) รู้ครับว่า resetpassword ยังไง แต่ gmail ที่ใช้ตอนสร้างมันไม่ใช้อันเดียวกันกับตอนนี่น่ะสิครับ ผมก็เลยกดตรงบริการลูกค่า(หน้าที่มีตัวละครยืนกอดอกอยู่) และเลือกเหตุผลต่างๆเขียนเหตุผลยาว 5 บัลทัด และกดส่งไม่นานเขาก็ตอบกลับ แต่เป็นข้อความอัตโนมัตบอกว่า"##- Please type your reply above this line -##
Thank you for contacting Roblox Customer Care. We received your request and your reference number is 12570940. If you did not submit this request, please reply and let us know.
This is an automatic message and our human agents will reply as soon as possible. You can find answers for many common requests on our help pages (https://www.roblox.com/help) and Developer Hub (https://developer.roblox.com/).
What happens next is one of our agents will review the submitted information and get back to you.
It really helps us to have the Roblox username, if you know it, and specific details about the issue or question. If you didn’t include that in the initial submission, you can reply to this message and provide the username.
Please only reply to this message, and do not submit additional requests. Multiple requests about the same issue may result in a longer wait time.
For billing requests, it also helps us to know the following information:
Full first and last billing name used for the payment
Billing email address
Dates and amounts of any charges
Method of payment
To cancel a membership, follow the steps in this article: https://en.help.roblox.com/hc/articles/203312540
Note: Roblox agents will not ask for your account password or full credit card number.
If you need to make a new request in the future about a different topic, be sure to use our Contact Support system. (https://www.roblox.com/support)
The Roblox Customer Care Team
This email is a service from Roblox.
"ประม่านนี่และก็มีอีกอันหนึงส่งมา5ชัวโมง หลังจากอันแรก เขียนว่า"Hello there,
Thank you for contacting Roblox Customer Care about your account login.
To assist you further with this account, we will need to verify ownership. Please verify ownership by following the directions below:
If you have access to the account email address, you can use our reset password feature to reset the account and you will not need to send an additional message. Follow the steps in this help article.
Please note: If you are resetting the password via a mobile device, you will be prompted to enter a phone number by default. If you do not have a phone number attached to your account, you will need to click the "Use email to Reset Password" link near the bottom of the screen to reset your password via email.
Otherwise, contact us via our Support Form by entering the first email address added to the Roblox account. Make sure to include this ticket number (12570940) in your description. We will be able to assist you further via the verified account owner email address.
Please note: we may request a specific method of verification or further account details to ensure we are providing information solely to the account owner.
For a list of steps on how to best keep your account safe in the future, please see the Account Security help article.
Sincerely,
Floyd
Customer Care
Roblox Support"
อ่านแล้วเหมื่อนจะรู้เรื่องแต่ก็ไม่รู้ เอาไปแปลใน google มันก็ดูมั้วยังไงไม่รู้ ผมควรจะทำไงต่อไปดีครับ
ที่จริงผมลืมตังแต่ 2-3 ปีที่แล้วแต่แปลกที่ผมไม่รู้สึกเสียด้าย
เรื่องไม่สำคัน
ที่ผมอยู่เชยๆก็สึกอยากเล่น roblox คึนมาเป็นเพราะผมฝันทึงเกมนี่ ทังๆที่ไม่ได้ดูอะไรเกี่ยวกับ roblox เลยมามานมากแล้ว ก็แค่อยากกลับไปเล่น Lumber tycoon เช่ยๆ
บ่างคนอาจถาม"ทำไมไมสร้างตัวละครใหม่?" ก็เพราะผมขี่เกียจไงครับ การที่รู้ทุกอย่างแล้วกลับไปเล่นใหม่อีก มันทำให้รู้สึกขี่เกียจยางรุนแรงเลย และก็รู้สึกไม่มีความสุขในการเล่นด้วย
ขอบคุณล่วงน่า