รีฟัน ขอเงินคืนไป ทางแอปเปิ้ลตอบกลับมาแบบนี้ต้องทำไงครับ เคลียดมากตอนนี้😭😭😭😭

กระทู้คำถาม
Hi Chaisuwan,
Thanks for contacting us. I understand that you're requesting a refund for your recent subscription. I'm happy to look into this for you.
After carefully reviewing your case, I’ve determined that your purchase doesn't meet the conditions for a refund. If you’d like to learn more about our refund policy, see this page:
http://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/ww
For more information on managing your subscriptions, including how to cancel subscriptions, see this article:
http://support.apple.com/HT202039
Note: Deleting the subscription app won't stop a subscription. If you change or cancel an existing subscription you may not be able to resubscribe to the same subscription at the same price you previously paid. Your subscription will end at the next renewal date if you cancel it.
To learn more about subscriptions and purchases, see this page:
https://support.apple.com/billing
I hope you have a great rest of your day. If you have more questions, just reply to this email. I’m here to help.Thanks,
PJ
Apple
On Apr 2, 2020, at 02:30

Customer First Name:
Customer Last Name:
Email:
Lang_Country: th_th
Apple ID
User Storefront: Thailand
MXFSQVDH1W
----------------------------
Concern Type: Refund Request
Web Order #: MXFSQVDH1W
Content Title: Trial Premium Account [From: OneNight Love]
Provider Name: Bo Li|16551829634|1
Track IDs: []
Purchase Date : 2020-04-02 07:07:41 Etc/GMT
Purchase Device : iPhone
Comments : i'd like to request a refund
แก้ไขข้อความเมื่อ
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่