ดิฉันได้รับe-mail จาก Lazada Malaysia ว่า เราพยายาม activate บัตรเดบิต เพื่อซื้อสินค้า รายละเอียดตามนี้เลยค่ะ
From: Lazada Malaysia <orders@orders.lazada.com.my>
Date: Sun, Nov 18, 2018 at 4:00 PM
Subject: Has your debit card been activated for online purchases?
To: <.........@gmail.com>
Has your debit card been activated for online purchases?
Dear customer,
Thank you for shopping with Lazada Malaysia!
We noticed that you tried to make a purchase on Lazada Malaysia with your debit card recently, and we are sorry if you encountered difficulties completing this purchase. This could be because your debit card has not been activated for online purchases.
To find out more about the debit card activation process for online transactions, please refer to our guide in Lazada Help Centre.
Thank you for supporting Lazada Malaysia!
สรุปว่า บัญชีของ lazada หรือ gmail โดนแฮ็ก? ดิฉันไม่มีบัตรเดบิตใดๆ ทั้งสิ้น สรุปว่า ต้องทำอย่างไรคะ ขอคำแนะนำด้วยค่ะ
ขอบคุณค่ะ
ได้รับ e-mail จาก Lazada Malaysia ว่า เราพยายาม activate บัตรเดบิต เพื่อซื้อสินค้า
From: Lazada Malaysia <orders@orders.lazada.com.my>
Date: Sun, Nov 18, 2018 at 4:00 PM
Subject: Has your debit card been activated for online purchases?
To: <.........@gmail.com>
Has your debit card been activated for online purchases?
Dear customer,
Thank you for shopping with Lazada Malaysia!
We noticed that you tried to make a purchase on Lazada Malaysia with your debit card recently, and we are sorry if you encountered difficulties completing this purchase. This could be because your debit card has not been activated for online purchases.
To find out more about the debit card activation process for online transactions, please refer to our guide in Lazada Help Centre.
Thank you for supporting Lazada Malaysia!
สรุปว่า บัญชีของ lazada หรือ gmail โดนแฮ็ก? ดิฉันไม่มีบัตรเดบิตใดๆ ทั้งสิ้น สรุปว่า ต้องทำอย่างไรคะ ขอคำแนะนำด้วยค่ะ
ขอบคุณค่ะ