สั่งซื้อของจาก Aliexpress แล้ว
ตอนแรกบอกว่าทางร้านส่งสินค้าแล้ว แล้วผ่านไปสักพัก ติดต่อไม่ได้
พอถามร้านแล้ว ทางร้านแจ้งมาแบบนี้
deeply sorry
recently many delivery way have some trouble and returned by China customs,so could you agree with full refund in advance?
then Open a new dispute with reason : I no longer need the product
so that we can refund you asap. Pls! Pls!!
หมายถึงอะไร ผมต้องทำไง...
ในส่วนของข้อพิพาทใช้ไหม
สอบถามการคืนเครดิต จาก Aliexpress ทำไงกัน
ตอนแรกบอกว่าทางร้านส่งสินค้าแล้ว แล้วผ่านไปสักพัก ติดต่อไม่ได้
พอถามร้านแล้ว ทางร้านแจ้งมาแบบนี้
deeply sorry
recently many delivery way have some trouble and returned by China customs,so could you agree with full refund in advance?
then Open a new dispute with reason : I no longer need the product
so that we can refund you asap. Pls! Pls!!
หมายถึงอะไร ผมต้องทำไง...
ในส่วนของข้อพิพาทใช้ไหม