ขอถามเรื่องการสะกดชื่อผิดในการจองตั๋วเครื่องบินครับ

ผมได้ทำการจองตั๋วเครื่องบิน Turkish Airline เดินทางจากลอนดอน - อิสตันบุล ผ่านทางเอเจนซี่ และออกตั๋วเรียบร้อยแล้ว
เดินทางวันที่ 11 มกราคม 2558 ครับ
แต่พึ่งมารู้ตัวว่าสะกดชื่อผิด ตกไป 1 ตัวอักษร

ผมได้ติดต่อไปทางเอเจนซี่แล้ว และได้รับคำตอบกลับมาดังนี้ครับ

We are sorry to inform you that online ticket purchased by you has most restrictive conditions. According to the fare rules any time this ticket is non-changeable & non-refundable in case of cancellation.

Since its just a one letter error, We have requested to airline and the Airline have passed a special remark in your booking updating the correct first name: Kittikorn But still we cant guarantee about facing any issues while boarding.

Please reconfirm outbound & inbound flight departure & terminal 72 hours prior to departure by calling us, airline or by login to airline website in (Manage my booking).

We wish you a very pleasant journey in advance.

Thank you.

Kind Regards
Customer Support

ในกรณีนี้อยากทราบว่าผมควรจะออกตั๋วใหม่หรือไม่ครับ
ขอบพระคุณล่วงหน้าครับ

*ขอEdit ชื่อจริง และเพิ่มวันเดินทางครับ
แก้ไขข้อความเมื่อ
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่