สวัสดีครับ เรื่องมีอยู่ว่า ผมได้โหลดแอพ Picsart มาเพื่อลองแต่งรูปเล่นๆ แค่ไม่ถึง 1 ชั่วโมง จากนั้นก็ไม่ได้เข้าอีกเลย จนวันนี้ผมตื่นมาก็เห็นข้อความว่าเงินโดนหักไป 950 บาท จนได้รู้ว่ามันหักจากแอพนี้ ทั้งๆที่ผมไม่ได้ยินยอม และไม่ได้มีการให้ผมยืนยันก่อนหักเลยหรอ? ผมยอมรับว่าผมคงไม่รอบคอบเอง
ตอนนี้ผมกดยกเลิกเป็นสมาชิกและส่งเรื่องไป 2 ช่องทางแล้วคือ 1.Google Play ซึ่งมีแค่อีเมลตอบกลับมาว่า กำลังตรวจสอบคำร้องขอคืนเงิน 2.ผมส่งอีเมลไปหาทาง PicsArt ซึ่งเขาก็ขอข้อมูลเพิ่ม จากนั้นอีกสักพักนึงเขาก็อีเมลมาบอกว่า
Hello,
Thank you for contacting us and for all the info you have provided.
I can see that your subscription started on 07.16.2021 right after the end of the free trial. Once the free trial ended, your subscription started and you were charged because it was not canceled beforehand.
Please note that subscriptions are non-refundable according to our Terms of Use. You can refer to our Refund Policy for more information:
https://support.picsart.com/hc/en-us/articles/360002231937
Do know that it’s important for us that you have an enjoyable experience as a valued Picsart creator. I will be happy to assist you through all available options provided by the Gold subscription. You can explore all the different opportunities that Gold offers in all possible ways as now you can access it on both mobile and our website!
Please let me know if you need further help enhancing your experience with the Gold subscription benefits, and I'll gladly make sure to share all the perks and benefits considering your interests.
Kind regards,
Megheti
ตอนนี้คือเสียความรู้สึกมาก แอพสมัยนี้หักเงินเราง่ายๆแบบนี้เลยเหรอ เงิน950บาทก็ไม่ใช่น้อยๆ ไม่มีให้ยืนยัน หรือ เตือนสักครั้งนึงก่อนหักเลยหรอ
ผมควรทำอย่างไรต่อดีครับ แล้วผมจะได้เงินคืนไหมครับ ไปอ่านๆมาก็เห็นหลายคนได้คืน
ปล.ผมส่งเรื่องทุกอย่างภายในไม่น่าเกิน 7-8 ชม.หลังโดนหักเงินแน่นอน ไม่ได้ส่งช้า
โดนหักเงินจาก แอพ PicsArt
ตอนนี้ผมกดยกเลิกเป็นสมาชิกและส่งเรื่องไป 2 ช่องทางแล้วคือ 1.Google Play ซึ่งมีแค่อีเมลตอบกลับมาว่า กำลังตรวจสอบคำร้องขอคืนเงิน 2.ผมส่งอีเมลไปหาทาง PicsArt ซึ่งเขาก็ขอข้อมูลเพิ่ม จากนั้นอีกสักพักนึงเขาก็อีเมลมาบอกว่า
Hello,
Thank you for contacting us and for all the info you have provided.
I can see that your subscription started on 07.16.2021 right after the end of the free trial. Once the free trial ended, your subscription started and you were charged because it was not canceled beforehand.
Please note that subscriptions are non-refundable according to our Terms of Use. You can refer to our Refund Policy for more information: https://support.picsart.com/hc/en-us/articles/360002231937
Do know that it’s important for us that you have an enjoyable experience as a valued Picsart creator. I will be happy to assist you through all available options provided by the Gold subscription. You can explore all the different opportunities that Gold offers in all possible ways as now you can access it on both mobile and our website!
Please let me know if you need further help enhancing your experience with the Gold subscription benefits, and I'll gladly make sure to share all the perks and benefits considering your interests.
Kind regards,
Megheti
ตอนนี้คือเสียความรู้สึกมาก แอพสมัยนี้หักเงินเราง่ายๆแบบนี้เลยเหรอ เงิน950บาทก็ไม่ใช่น้อยๆ ไม่มีให้ยืนยัน หรือ เตือนสักครั้งนึงก่อนหักเลยหรอ
ผมควรทำอย่างไรต่อดีครับ แล้วผมจะได้เงินคืนไหมครับ ไปอ่านๆมาก็เห็นหลายคนได้คืน
ปล.ผมส่งเรื่องทุกอย่างภายในไม่น่าเกิน 7-8 ชม.หลังโดนหักเงินแน่นอน ไม่ได้ส่งช้า