คือเรากดซื้อผ่าน Wecrad True wallet ระบบหักเงินแล้วแต่เกมส์ไม่เข้า Library
-ครั้งที่1 เราได้ติดต่อทาง Ubisoft Suupport เค้าก็ได้บอกเราได้กดซื้อเกมส์หลายที...(คิดในใจหลายทีบ้านคุณสิกดซื้อทีเดียวตังค์ก็โดนหักไปแล้ว) ให้เรารอ24ชม.แล้วแถมจะให้เรากดซื้อใหม่อีก แล้ว 1863 บาทเราละเห้ย
-ข้อความที่แชทครั้งที่1
I can see your order attempts here and it's possible that these could still complete.
Due to this, we would ask you to wait 24 hours to see if the game appears.
If the Anno 1800 does not appear, or mulitiple versions appear, please contact us after that.
-ครั้งที่2 มาเราไปถามใหม่ แชทกับอีกคน ทีนี้เค้าบอกการเติมไม่เสร็จสมบูรณ์ ให้เราไปคุยกับXsolla เราก็ไปคุยกับXsollaนะเค้าก็บอกว่าเงินได้เข้าบริษัทของ Ubisoft ไปแล้วให้ไปติดต่อกับซัพพอตของUbi...(ตอนนั้นเริ่มปวดหัวละ สุดท้ายเลยทำเรื่องขอเงินคืน)
-ข้อความที่แชทครั้งที่2
Okay, so it looks like the order is in what's called an 'authorization hold'. This means that the order has not gone through properly and that money will now be with your bank, held as a security measure.
You will need to speak with your payment provider about this so they can lift the hold for you!
I would also advise that you contact Xsolla directly;
https://static.xsolla.com/system/chat.html
-ครั้งที่3 ทีนี้เลยลองกลับไปถามอีกที แต่เปลี่ยนแชทคนใหม่ ทีนี้บอกว่าคุณได้ชำระเสร็จแล้วทางเราจะยื่นเรื่องไป Ubisoft Store ตรวจสอบว่าจะคืนเงินได้อย่างไร ทันทีเรามีข้อมูลเราจะอัปเดตผ่านกรณีการสนับสนุนนี้ (คือให้เรารอนะแหละ)
-ข้อความที่แชทครั้งที่3
Thank you for contacting us via live chat.
I am sorry for our disconnection from the chat.
I can see that one of the four payment may have been received, and so I'll escalate your case to the Ubisoft Store team to have this investigated further, and to see how the funds can be returned should we have received them.
As soon as we have more information, we'll update you via this support case.
If you have any other questions, please contact us again.
Kind regards,
Nigel
Ubisoft Support
จนบัดนี้ก็เงียบกริบไม่รู้จะได้คืนไหม อาทิตย์นึงได้ละกับอีก3 วัน ถ้าไม่ได้คืนก็อยากให้ช่วยทำให้เกมส์มันเข้าLibraryได้ไหม Ubisoft คือเกมส์อื่นของค่ายนี้เราเติมผ่าน Steam ก็ไม่เคยมีปัญหานะ พอมาเติม Uplay เท่านั้นแหละเงิบเลย
คือเอาจริงเสียดายเงินด้วยอะไม่อยากเสียเงินไปฟรีๆ มันเหมือนโดนโกงอะ
ซื้อเกมส์ใน Uplay แล้วเกมส์ไม่เข้า Library เกมส์ Anno1800 มีใครเป็นแบบเราบ้าง
-ครั้งที่1 เราได้ติดต่อทาง Ubisoft Suupport เค้าก็ได้บอกเราได้กดซื้อเกมส์หลายที...(คิดในใจหลายทีบ้านคุณสิกดซื้อทีเดียวตังค์ก็โดนหักไปแล้ว) ให้เรารอ24ชม.แล้วแถมจะให้เรากดซื้อใหม่อีก แล้ว 1863 บาทเราละเห้ย
-ข้อความที่แชทครั้งที่1
I can see your order attempts here and it's possible that these could still complete.
Due to this, we would ask you to wait 24 hours to see if the game appears.
If the Anno 1800 does not appear, or mulitiple versions appear, please contact us after that.
-ครั้งที่2 มาเราไปถามใหม่ แชทกับอีกคน ทีนี้เค้าบอกการเติมไม่เสร็จสมบูรณ์ ให้เราไปคุยกับXsolla เราก็ไปคุยกับXsollaนะเค้าก็บอกว่าเงินได้เข้าบริษัทของ Ubisoft ไปแล้วให้ไปติดต่อกับซัพพอตของUbi...(ตอนนั้นเริ่มปวดหัวละ สุดท้ายเลยทำเรื่องขอเงินคืน)
-ข้อความที่แชทครั้งที่2
Okay, so it looks like the order is in what's called an 'authorization hold'. This means that the order has not gone through properly and that money will now be with your bank, held as a security measure.
You will need to speak with your payment provider about this so they can lift the hold for you!
I would also advise that you contact Xsolla directly;
https://static.xsolla.com/system/chat.html
-ครั้งที่3 ทีนี้เลยลองกลับไปถามอีกที แต่เปลี่ยนแชทคนใหม่ ทีนี้บอกว่าคุณได้ชำระเสร็จแล้วทางเราจะยื่นเรื่องไป Ubisoft Store ตรวจสอบว่าจะคืนเงินได้อย่างไร ทันทีเรามีข้อมูลเราจะอัปเดตผ่านกรณีการสนับสนุนนี้ (คือให้เรารอนะแหละ)
-ข้อความที่แชทครั้งที่3
Thank you for contacting us via live chat.
I am sorry for our disconnection from the chat.
I can see that one of the four payment may have been received, and so I'll escalate your case to the Ubisoft Store team to have this investigated further, and to see how the funds can be returned should we have received them.
As soon as we have more information, we'll update you via this support case.
If you have any other questions, please contact us again.
Kind regards,
Nigel
Ubisoft Support
จนบัดนี้ก็เงียบกริบไม่รู้จะได้คืนไหม อาทิตย์นึงได้ละกับอีก3 วัน ถ้าไม่ได้คืนก็อยากให้ช่วยทำให้เกมส์มันเข้าLibraryได้ไหม Ubisoft คือเกมส์อื่นของค่ายนี้เราเติมผ่าน Steam ก็ไม่เคยมีปัญหานะ พอมาเติม Uplay เท่านั้นแหละเงิบเลย
คือเอาจริงเสียดายเงินด้วยอะไม่อยากเสียเงินไปฟรีๆ มันเหมือนโดนโกงอะ