ยื่นเอกสาร
1 พาสปอร์ตตัวจริง
2พาสปอร์ตเล่มเก่า ถ่ายทุกหน้า
3.สเตเม้นท์ ธนาคาร 6เดือนย้อนหลัง
4.หนังสือรับรองบัญชี ธนาคาร (130k)
5. เอกสารหนังสือรับรองการทำงาน
6.เอกสารลาจากบริษัท
7.เอกสารจองตั๋วเครื่องบิน
8.เอกสารจองโรงเเรม
9.จดหมายเเนะนำตัว
10.เอกสารรับรอง ของการซื้อประกันเเบบออมทรัพย์
11. สำเนาทะเบียนบ้าน
12.สำเนาบัตรประชาชน
(ทุกอย่างเเปลหมดเเล้ว)
13.ใบเเอฟพลิเคชั่นของทางvfs
ยื่นวันที่ 17/10/2018
มีเมลล์เเจ้งมาวันที่ 06/11/2018
ว่า NOTIFICATION LETTER TO ADVISE THAT APPLICATION MAY NOT BE PROCESSED WITHIN SERVICE STANDARDS
Your Reference: GWF050114967
06/11/2018
Dear : xxxxxxxxxxxxx
Thank you for your UK visa application which has been received and is under consideration. We aim to process applications:
Non-settlement within 15 working days
Priority Visas within 5 working days
Settlement within 60 working days.
Unfortunately, we will not be able to make a decision on your visa application within these service standards because we require further information to fully assess your application. We will contact you should we require any additional information from you.
Please be assured that we will continue to progress your application to enable a decision to be made as soon as possible. We will notify you by email once a decision has been made.
Please do not go to the visa application centre until you have been advised that your passport is ready for collection. If you are applying in the Passport Passback category and have not already submitted your passport please do so as soon as possible as assessment of your application cannot be completed until this is received.
Replies to this email will not be answered. You will find our contact details at www.gov.uk/contact-ukvi-outside-uk.
To note and seperate to the above, if you have opted for our Passport passback service, your passport must be returned within 10 working days from your application date. Failure to provide your passport, could result result in your application being refused.
We apologise for any inconvenience caused.
Yours Sincerely
UK Visas and Immigration
South and South East Asia Region
PLEASE NOTE: This is an automated message - do not respond to this email address as incoming mail is not answered. If you need to reply telephone the office dealing with your application, quoting your reference number ## VAF No. ##.
This email is intended for the addressee(s) only. All messages sent and received by the Foreign & Commonwealth Office may be monitored in line with relevant UK legislation
available at
https://www.gov.uk/government/organisations/foreign-commonwealth-office/about/personal-information-charter
เลยงงทำไมเขาถึง ได้ พิจารณาช้ากว่ากำหนด 15 วัน ? รบกวนผู้รู้ช่วยวิเคราะห์คะ
ได้รับอีเมลล์เเจ้งเตือนจากสถานทูต uk เเบบนี้ คือยังไงคะ? รบกวนผู้รู้ตอบที เอกสารเรายื่นไปหมดเขาบอกสารไม่สมบูรณ์
1 พาสปอร์ตตัวจริง
2พาสปอร์ตเล่มเก่า ถ่ายทุกหน้า
3.สเตเม้นท์ ธนาคาร 6เดือนย้อนหลัง
4.หนังสือรับรองบัญชี ธนาคาร (130k)
5. เอกสารหนังสือรับรองการทำงาน
6.เอกสารลาจากบริษัท
7.เอกสารจองตั๋วเครื่องบิน
8.เอกสารจองโรงเเรม
9.จดหมายเเนะนำตัว
10.เอกสารรับรอง ของการซื้อประกันเเบบออมทรัพย์
11. สำเนาทะเบียนบ้าน
12.สำเนาบัตรประชาชน
(ทุกอย่างเเปลหมดเเล้ว)
13.ใบเเอฟพลิเคชั่นของทางvfs
ยื่นวันที่ 17/10/2018
มีเมลล์เเจ้งมาวันที่ 06/11/2018
ว่า NOTIFICATION LETTER TO ADVISE THAT APPLICATION MAY NOT BE PROCESSED WITHIN SERVICE STANDARDS
Your Reference: GWF050114967
06/11/2018
Dear : xxxxxxxxxxxxx
Thank you for your UK visa application which has been received and is under consideration. We aim to process applications:
Non-settlement within 15 working days
Priority Visas within 5 working days
Settlement within 60 working days.
Unfortunately, we will not be able to make a decision on your visa application within these service standards because we require further information to fully assess your application. We will contact you should we require any additional information from you.
Please be assured that we will continue to progress your application to enable a decision to be made as soon as possible. We will notify you by email once a decision has been made.
Please do not go to the visa application centre until you have been advised that your passport is ready for collection. If you are applying in the Passport Passback category and have not already submitted your passport please do so as soon as possible as assessment of your application cannot be completed until this is received.
Replies to this email will not be answered. You will find our contact details at www.gov.uk/contact-ukvi-outside-uk.
To note and seperate to the above, if you have opted for our Passport passback service, your passport must be returned within 10 working days from your application date. Failure to provide your passport, could result result in your application being refused.
We apologise for any inconvenience caused.
Yours Sincerely
UK Visas and Immigration
South and South East Asia Region
PLEASE NOTE: This is an automated message - do not respond to this email address as incoming mail is not answered. If you need to reply telephone the office dealing with your application, quoting your reference number ## VAF No. ##.
This email is intended for the addressee(s) only. All messages sent and received by the Foreign & Commonwealth Office may be monitored in line with relevant UK legislation
available at https://www.gov.uk/government/organisations/foreign-commonwealth-office/about/personal-information-charter
เลยงงทำไมเขาถึง ได้ พิจารณาช้ากว่ากำหนด 15 วัน ? รบกวนผู้รู้ช่วยวิเคราะห์คะ