คือเราสั่งของจากGmarket มาตั้งแต่อังคารที่แล้ว พอเช็คจากแทรกมันก็ขึ้นแบบนี้
[Spoil] คลิกเพื่อดูข้อความที่ซ่อนไว้
แต่พอวันนี้เราไปเช็คในเว็บไปรษณีย์ไทยมันบอกว่าไม่พบข้อมูล
พอไปเช็คในเมลมันก็มีข้อความจากGmarketแบบนี้
[Spoil] คลิกเพื่อดูข้อความที่ซ่อนไว้As we tracked its delivery status, it is checked that your parcel was unfortunately returned to Gmarket warehouse.
To take the next step, please kindly refer to the following options :
1.Re-delivery to your country.
(Re-dispatch of a shipment to your country will be proceeded right after the product that is not available for international shipping is removed from the shipment and returned to the seller.)
1)Country :
2) Address :
3) City :
4) States/Province :
5) Zip Code :
6) Recipient: :
7) Contact no. :
We will send your parcel again without charging you any fees only for this time.
2. Re-delivery to Domestic address (to Korea)
(Delivery fee should be paid by recipient.)
3. Abandon and discard
There is physical limitation for Gmarket warehouse to save many items for a long time. Therefore, please be advised that your item might be abandoned and discarded after 6 months.
Refund for returned parcel is not allowed due to some reasons such as the elapse of the time and return fee. คือเราต้องส่งที่อยู่กลับไปให้อีกครั้งหรอคะ
Gmarket ส่งข้อความมาแบบนี้คืออะไร
[Spoil] คลิกเพื่อดูข้อความที่ซ่อนไว้
แต่พอวันนี้เราไปเช็คในเว็บไปรษณีย์ไทยมันบอกว่าไม่พบข้อมูล
พอไปเช็คในเมลมันก็มีข้อความจากGmarketแบบนี้
[Spoil] คลิกเพื่อดูข้อความที่ซ่อนไว้ คือเราต้องส่งที่อยู่กลับไปให้อีกครั้งหรอคะ