รบกวนด้วยค่ะ มีอีเมลส่งมาจาก Apple support ไม่ทราบว่ามาจากทางAppleจริงๆรึป่าว

กระทู้คำถาม
รบกวนด้วยนะคะไม่ทราบว่าแท็กห้องผิดรึป่าว ถ้าผิดต้องขอโทษด้วยนะคะ พอดีว่ามีอีเมลจากApple support ส่งมาแบบนี้ ไม่ทราบว่าเป็นอีเมลหลอกลวง หรือจากทางappleจริงๆคะ ถ้าเป็นจากทางapple จริงๆ เราแก้ไขตรงไหนได้บ้างคะ รบกวนด้วยค่ะ

พอดีเพิ่มรูปไม่ได้ค่ะ copyข้อความมานะคะ
Support team detect someone has accessed your account and now your account access has been locked for security measures.
To restore your account, Read secure message by opening the attachment (pdf). you will be prompted to open (view) the file or save (download) it to your computer.  for best results, save the file first, then open it in a Web browser.  Thanks  Apple Support

อีเมลส่งมาจาก Apple supportค่ะ แล้วแนบไฟล์ pdf มาด้วย

อันนี้เป็นเนื้อหาในไฟล์pdfนะคะ

Dear Customer,
We detect unauthorized person has accessed your account and now your account access has been locked for security measures,
This is detail your activity :
Order ID: 507043154807075
IP Address: 190.153.81.31 (31.81.153.190.net-uno.net)
Location: Selangor, Selangor, Malaysia
Browser: Mozilla/5.0(Macintosh; Intel Mac OS X 10_10_5)
Platform: MacOS
   Spotify Premium £34.00 30 days
   VAT 20.0% £7.00
   Total £41.00

  Please Verify your account informations by clicking on the link below :
Confirm My Account
"Your account will be locked if we didn't receive any response from you in more than 42 hours"
Sincerely Apple Team

รบกวนด้วยนะคะ พอดีเพิ่มรูปไม่ได้ต้องขอโทษด้วยนะคะ
แก้ไขข้อความเมื่อ
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่