เรื่องมีอยู่ว่า ทางผมได้ทำการซื้อของจาก Ebay มี 3 เคส
1. ทางผู้ขายแจ้งว่าส่งของหลังจากจ่ายเงิน 1วันทำการ ซึ่งผมรอมา 3วันแล้ว ไม่ส่งของผมเลยเปิดเคส
2. ทางผู้ขายแจ้งว่าส่งสินค้าแต่พอขอเลขTracking ผู้ขายให้Tracking ที่ไม่ใช่ของผม ผมอยู่ไทย ผู้ขายแจ้งในอีเบย์ว่าอยู่ USA แต่ของส่งจากSG ไป ผมเลขแจ้งเคส
ผ่านไป 3วัน ทาง paypal แจ้งมาเป็นอีเมล์ว่า
Dear Pakon Prommin,
We’ve noticed that you’ve had a higher than average rate of issues with your PayPal transactions. Such problems may include claims you have initiated with PayPal or through your financial institution or bank.
We want you to be happy with your purchases, but we may find it necessary to suspend your PayPal account privileges if we continue to notice a high number of problems with your PayPal transactions. Pending further review, we may also suspend any outstanding and future buyer protection claims, and we reserve the right to deny these claims.
We simply wanted to give you a chance to reassess your account activity for the future. You don’t need to take any action, and we don’t require a response to this message.
You can find additional information and tips about buying and selling safely on our Business Resource Center. After you log in to your PayPal account, click Tools, and then click Business Resource Center under "Grow your business."
Thanks,
PayPal
จึงอยากทราบว่าทางPaypal แจ้งเพื่อให้เราดำเนินการติดต่อธนาคารเองหรือไม่ และเราต้องทำอย่างไรครับ
รบกวนสอบถามผู้รู้ครับ Paypal ส่ง Email ให้แบบนี้คืออะไรครับ
1. ทางผู้ขายแจ้งว่าส่งของหลังจากจ่ายเงิน 1วันทำการ ซึ่งผมรอมา 3วันแล้ว ไม่ส่งของผมเลยเปิดเคส
2. ทางผู้ขายแจ้งว่าส่งสินค้าแต่พอขอเลขTracking ผู้ขายให้Tracking ที่ไม่ใช่ของผม ผมอยู่ไทย ผู้ขายแจ้งในอีเบย์ว่าอยู่ USA แต่ของส่งจากSG ไป ผมเลขแจ้งเคส
ผ่านไป 3วัน ทาง paypal แจ้งมาเป็นอีเมล์ว่า
Dear Pakon Prommin,
We’ve noticed that you’ve had a higher than average rate of issues with your PayPal transactions. Such problems may include claims you have initiated with PayPal or through your financial institution or bank.
We want you to be happy with your purchases, but we may find it necessary to suspend your PayPal account privileges if we continue to notice a high number of problems with your PayPal transactions. Pending further review, we may also suspend any outstanding and future buyer protection claims, and we reserve the right to deny these claims.
We simply wanted to give you a chance to reassess your account activity for the future. You don’t need to take any action, and we don’t require a response to this message.
You can find additional information and tips about buying and selling safely on our Business Resource Center. After you log in to your PayPal account, click Tools, and then click Business Resource Center under "Grow your business."
Thanks,
PayPal
จึงอยากทราบว่าทางPaypal แจ้งเพื่อให้เราดำเนินการติดต่อธนาคารเองหรือไม่ และเราต้องทำอย่างไรครับ