ขอเงินคืนจาก Apple Store มีmail ตอบกลับมาแต่อ่านไม่เข้าใจครับ

กระทู้คำถาม
สวัสดีครับ
ผมต้องการซื้อสติกเกอร์ไลน์ส่งเป็น Gift ให้เพื่อน ก็เลยโอนเงินจากบัตรเครดิตซื้อเหรียญ800เหรียญเข้าในแอปไลน์
ปรากฎว่า ผมส่งหาเพื่อนไม่ได้ เพราะไม่มีปุ่มกดส่งของขวัญ ผมใช้ ไอโฟน ก็เลยใช้เหรียญ50เหรียญซื้อให้ตัวเอง เหลืออยู่750เหรียญ
เคยได้ยินว่าสามารถขอเงินคืนจากเเอปเปิลได้ ก็เลยทำเรื่องคืนในเวป แต่ผมไม่ค่อยเก่งอังกฤษ ก็พอรู้เรื่องบ้าง ให้เหตุผลว่า กดซื้อผิด

ตอนนี้ก็มีเมลตอบมา แต่อ่านไม่เข้าใจ

mail แรก
We'll be in touch.
An iTunes App Store representative will review your request and should send you a personal response within 48 hours. That response will include a record of your request. While you are waiting, you may find these articles helpful:

mail สอง
Hi Krid, Thanks for contacting us. I understand that recently you made an accidental purchase from the iTunes Store. I would want to look into any options available to me as well if I unintentionally purchased something, and I will be more than happy to assist you today. I’ve reviewed your case and am issuing you a full refund for the unintentional purchase. Within ten business days, 419.00 THB plus any applicable tax should be posted to the payment method used to make the purchase. For your information, the iTunes Store provides a warning message that asks if you’re sure you want to buy an item. This warning can be turned off. If you’d like to make sure that this warning is on, you can reset the warnings by following the steps in this article: Reset iTunes Store alert messages https://support.apple.com/en-us/HT201620 You can also set restrictions on your iPhone, iPad, or iPod touch that will prevent purchasing. See this page to learn how: Use Restrictions to prevent purchasing on your iPhone, iPad, or iPod touch https://support.apple.com/en-us/HT204396 I trust the above information helps address your query. If you still have clarifications, let me know and I will be glad to continue to assist you. Thanks, Raymond iTunes Store Customer Support http://www.apple.com/support/itunes/ww

mailสาม
Hello again Krid, It’s me again, Raymond, your iTunes Store Advisor. I hope you are doing well. I was checking in with you to ensure that you received my last email and to see if all of your concerns were addressed. Resolving your issue is important to me, so please don’t hesitate to reply if you need any further assistance with your case. Thank you for choosing the iTunes Store. I hope you are satisfied with my service. Take care! Thanks, Raymond iTunes Store Customer Support http://www.apple.com/support/itunes/ww/
ย่อหน้าที่2 เหมือนเมลที่สอง

ผมอยากทราบว่าเค้าต้องการให้ผมตอบกลับหรือครับ ต้องตอบอะไร

ขอบคุณครับ
แสดงความคิดเห็น
อ่านกระทู้อื่นที่พูดคุยเกี่ยวกับ  LINE App Store Apple
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่