ข่าวร้ายนะครับ
Ducati Scrambler icon ตัวถูกสุดเดิม 8590 euro = 330,000 บาท
Ducati Scrambler Sixty2 ราคาจากเวปของฝรั่งเศษบอกว่า 7990 euro = 300,000 บาทถ้วน
คาดว่ามาเมืองไทย ต้องราคา 299,000 แน่นอน
หลายคนคงผิดหวังไปตามๆกัน ไว้มารอดูเจ้าฺ Benelli Leoncino กันต่อดีกว่าครับ รอคิวเปิดตัวถัดไป
เป็นราคาที่ประหลาดมาก คือถ้าเวปเอาราคามาลงไม่ผิดพลาดนะครับ
เพราะตัว icon 8590 ยูโร ได้รถ 800cc ไม่ลดเสปค
แต่เจ้าตัว 400 ซีซีหายไปครึ่ง ลดเสปคหลายจุด กลับราคาถูกลงแค่ 600 ยูโรเท่านั้น? แล้วบ้านเราใครจะไปซื้อตัว 400? ถ้าตัว 400 ราคาสามแสนจริง yamaha mt07 นี่เข้าวิน เห็นๆเลย เพราะเสปคดีกว่าทุกจุด
ข่าวใช้ google trans แปลจากเวปฝรั่งเศษเป็นอังกฤษนะครับ
https://translate.googleusercontent.com/translate_c?act=url&depth=1&hl=en&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=auto&tl=en&u=http://www.lerepairedesmotards.com/actualites/2015/actu_151116-ducati-scrambler-sixty2.php&usg=ALkJrhis8R92n1k4X7D7GD00Ar5SdlZEBA
Ducati Scrambler Sixty2
A small scrambler 400 cm3 approved Euro4
L-Twin, Desmodromic distribution, 41 bhp and 34.6 Nm, 183 kg
L'amortisseur Kayaba est réglable en précharge On the eve of EICMA in Milan, Ducati has presented its various innovations. The brand opened his presentation by showcasing the world of the Scrambler. The manufacturer is not merely a simple version accessorised and also presents a more affordable model: the Scrambler Sixty2, a name that refers to the model launched in 1962.
Unlike the original model powered by a twin-cylinder 803 cm3, the Sixty 2 simply turn a 400 cm3 engine. This L-twin 399 cm3 has an air cooling and meets Euro 4 emission standards. It delivers a maximum of 41 horsepower at 8,750 revolutions / minute and a torque of 34.6 Nm at 8,000 revolutions / minute for a weight of 183 kg fully fueled.
Thought to its accessibility, the Sixty2 is adorned with a more basic equipment like its traditional non-adjustable Showa fork. Braking is provided by floating calipers with single and dual pistons and accompanied by a series of ABS. Finally, the alloy wheels are shod in Pirelli MT 60 RS.
Ducati inaugure un nouveau L-Twin de 399 cm3
On paper, the Scrambler Sixty2 has everything beginners and vintage motorcycle lovers. Its engine allows it to be approved for holders of category A2 without any bridle and equipment should allow a well-placed fee. Unfortunately this will not be the case since the Sixty2 of only € 600 difference with the Scrambler Icon and will be marketed to € 7,990.
Specifications Ducati Scrambler Sixty2
Engine: L-twin, air-cooled, Desmodromic timing, 2 valves per cylinder
Capacity: 399 cm3
Bore x stroke: 72 x 49 mm
Compression ratio: 10.7: 1
Power: 41 hp at 8,750 rev / min
Torque: 34.6 Nm at 8,000 rev / min
Supply: electronic fuel injection, 50 mm throttle bodies
Clutch: multi-disc oil bath
Transmission: 6-speed
Final Drive: Chain, 15/48
Setting: tubular steel trellis
Front Suspension: Showa 41 mm telescopic fork, 150 mm travel
Rear Suspension: Kayaba monoshock absorber adjustable in preload, 150mm travel
Front brake: 320 mm disc, 2-piston floating caliper, ABS
Rear brake: 245 mm disc, single piston floating caliper, ABS
Wheels: Rims 10-spoke light-alloy
Front tire: 110/80 R18 Pirelli MT60 RS
Rear tires: 160/60 R17 Pirelli MT60 RS
Wheelbase: 1,460 mm
Caster angle: 24 °
Trail: 112 mm
Length: 2150 mm
Width: 860 mm
Height: 1165 mm
Seat height: 790 mm
Tank 14 liters
Weight fully fueled: 183 kg
Availability / Price
Colors: gray, black, orange
Availability: 2016
Price: € 7,990







+++ สดจาก EICMA Ducati เปิดตัว Scrambler ใหม่ 2 โมเดล +++
Ducati Scrambler icon ตัวถูกสุดเดิม 8590 euro = 330,000 บาท
Ducati Scrambler Sixty2 ราคาจากเวปของฝรั่งเศษบอกว่า 7990 euro = 300,000 บาทถ้วน
คาดว่ามาเมืองไทย ต้องราคา 299,000 แน่นอน
หลายคนคงผิดหวังไปตามๆกัน ไว้มารอดูเจ้าฺ Benelli Leoncino กันต่อดีกว่าครับ รอคิวเปิดตัวถัดไป
เป็นราคาที่ประหลาดมาก คือถ้าเวปเอาราคามาลงไม่ผิดพลาดนะครับ
เพราะตัว icon 8590 ยูโร ได้รถ 800cc ไม่ลดเสปค
แต่เจ้าตัว 400 ซีซีหายไปครึ่ง ลดเสปคหลายจุด กลับราคาถูกลงแค่ 600 ยูโรเท่านั้น? แล้วบ้านเราใครจะไปซื้อตัว 400? ถ้าตัว 400 ราคาสามแสนจริง yamaha mt07 นี่เข้าวิน เห็นๆเลย เพราะเสปคดีกว่าทุกจุด
ข่าวใช้ google trans แปลจากเวปฝรั่งเศษเป็นอังกฤษนะครับ
https://translate.googleusercontent.com/translate_c?act=url&depth=1&hl=en&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=auto&tl=en&u=http://www.lerepairedesmotards.com/actualites/2015/actu_151116-ducati-scrambler-sixty2.php&usg=ALkJrhis8R92n1k4X7D7GD00Ar5SdlZEBA
Ducati Scrambler Sixty2
A small scrambler 400 cm3 approved Euro4
L-Twin, Desmodromic distribution, 41 bhp and 34.6 Nm, 183 kg
L'amortisseur Kayaba est réglable en précharge On the eve of EICMA in Milan, Ducati has presented its various innovations. The brand opened his presentation by showcasing the world of the Scrambler. The manufacturer is not merely a simple version accessorised and also presents a more affordable model: the Scrambler Sixty2, a name that refers to the model launched in 1962.
Unlike the original model powered by a twin-cylinder 803 cm3, the Sixty 2 simply turn a 400 cm3 engine. This L-twin 399 cm3 has an air cooling and meets Euro 4 emission standards. It delivers a maximum of 41 horsepower at 8,750 revolutions / minute and a torque of 34.6 Nm at 8,000 revolutions / minute for a weight of 183 kg fully fueled.
Thought to its accessibility, the Sixty2 is adorned with a more basic equipment like its traditional non-adjustable Showa fork. Braking is provided by floating calipers with single and dual pistons and accompanied by a series of ABS. Finally, the alloy wheels are shod in Pirelli MT 60 RS.
Ducati inaugure un nouveau L-Twin de 399 cm3
On paper, the Scrambler Sixty2 has everything beginners and vintage motorcycle lovers. Its engine allows it to be approved for holders of category A2 without any bridle and equipment should allow a well-placed fee. Unfortunately this will not be the case since the Sixty2 of only € 600 difference with the Scrambler Icon and will be marketed to € 7,990.
Specifications Ducati Scrambler Sixty2
Engine: L-twin, air-cooled, Desmodromic timing, 2 valves per cylinder
Capacity: 399 cm3
Bore x stroke: 72 x 49 mm
Compression ratio: 10.7: 1
Power: 41 hp at 8,750 rev / min
Torque: 34.6 Nm at 8,000 rev / min
Supply: electronic fuel injection, 50 mm throttle bodies
Clutch: multi-disc oil bath
Transmission: 6-speed
Final Drive: Chain, 15/48
Setting: tubular steel trellis
Front Suspension: Showa 41 mm telescopic fork, 150 mm travel
Rear Suspension: Kayaba monoshock absorber adjustable in preload, 150mm travel
Front brake: 320 mm disc, 2-piston floating caliper, ABS
Rear brake: 245 mm disc, single piston floating caliper, ABS
Wheels: Rims 10-spoke light-alloy
Front tire: 110/80 R18 Pirelli MT60 RS
Rear tires: 160/60 R17 Pirelli MT60 RS
Wheelbase: 1,460 mm
Caster angle: 24 °
Trail: 112 mm
Length: 2150 mm
Width: 860 mm
Height: 1165 mm
Seat height: 790 mm
Tank 14 liters
Weight fully fueled: 183 kg
Availability / Price
Colors: gray, black, orange
Availability: 2016
Price: € 7,990