คือตะกี้เราลองสั่งประเป๋าดู ปรากฎว่ามันขึ้นว่าออเดอร์เราไม่ process
เราเลยกด place order ลองอีกรอบ สรุปก้ขึ้นเหมือนเดิม
ทีนี้ลองเช็คในบัตร สรุปเงินโดนตัดไปเลยสองรอบ
เราไม่ได้อีเมล์ใดๆนะคะ คอนเฟิมออเดอร์ก็ไม่มี
เราเลยโทติดต่อ customer service พนงแจ้งว่า
เราต้องรอ 3-5 วัน ทำการ
เพื่อรอเงินคืน แต่ทีนี้เราก้ถามไปว่าเราจะได้เงินคืนทั้งหมด
แล้วออเดอร์จะถูกยกเลิกไหม นางก็บอกไม่ ไม่สามารถยกเลิกได้
คือบอกตรงๆเราก็งงๆกีบคำตอบ นางแอบเหวี่ยงเหมือนถามมมากไป
ตอนนี้เราเลยอยากถามเพื่อนๆพี่ว่าเราควรทำไงดี
รอตามที่เค้าบอกใช่ไหมคะ แต่คือเราไม่แน่ใจเรื่องออเดอร์เรา
เพราะเราไม่ได้อีเมล์เลยอ่ะค่ะ หมายเลขออเดอร์อะไรก็ไม่ได้
รบกวนแนะนำทีค่ะ
ล่าสุดเราเมล์ไปถามอีกรอบเพราะกลัวนางคนเดิมเหวีายงอีห
ได้ใจความดังนีเ
Dear COACH Customer,
Thank you for your email.
We apologize for any inconvenience this has caused you. When attempting to place an order online or by phone, Coach requests an authorization from your bank for the order total. Your bank/credit card company then places a pending authorization for these funds, in anticipation of payment for a successful order. Each attempt to submit an order online may place an additional authorization on your account, affecting your funds or available credit. Pending authorizations may occur for orders which were not successfully completed. These authorizations may show on your account up to 7 business days. Coach will collect from the authorization, upon shipment of your order. We will only collect for the items which were shipped.
If necessary, Coach will be happy to work with your financial institution to remove pending authorizations. Each bank has specific requirements for processing an authorization removal. Please contact your credit card company to request their requirements. If the bank requires a fax, please contact Coach with your bank's fax number and a contact name.
ใครเคยซื้อของจาก coachoutlet.com บ้างคะ
เราเลยกด place order ลองอีกรอบ สรุปก้ขึ้นเหมือนเดิม
ทีนี้ลองเช็คในบัตร สรุปเงินโดนตัดไปเลยสองรอบ
เราไม่ได้อีเมล์ใดๆนะคะ คอนเฟิมออเดอร์ก็ไม่มี
เราเลยโทติดต่อ customer service พนงแจ้งว่า
เราต้องรอ 3-5 วัน ทำการ
เพื่อรอเงินคืน แต่ทีนี้เราก้ถามไปว่าเราจะได้เงินคืนทั้งหมด
แล้วออเดอร์จะถูกยกเลิกไหม นางก็บอกไม่ ไม่สามารถยกเลิกได้
คือบอกตรงๆเราก็งงๆกีบคำตอบ นางแอบเหวี่ยงเหมือนถามมมากไป
ตอนนี้เราเลยอยากถามเพื่อนๆพี่ว่าเราควรทำไงดี
รอตามที่เค้าบอกใช่ไหมคะ แต่คือเราไม่แน่ใจเรื่องออเดอร์เรา
เพราะเราไม่ได้อีเมล์เลยอ่ะค่ะ หมายเลขออเดอร์อะไรก็ไม่ได้
รบกวนแนะนำทีค่ะ
ล่าสุดเราเมล์ไปถามอีกรอบเพราะกลัวนางคนเดิมเหวีายงอีห
ได้ใจความดังนีเ
Dear COACH Customer,
Thank you for your email.
We apologize for any inconvenience this has caused you. When attempting to place an order online or by phone, Coach requests an authorization from your bank for the order total. Your bank/credit card company then places a pending authorization for these funds, in anticipation of payment for a successful order. Each attempt to submit an order online may place an additional authorization on your account, affecting your funds or available credit. Pending authorizations may occur for orders which were not successfully completed. These authorizations may show on your account up to 7 business days. Coach will collect from the authorization, upon shipment of your order. We will only collect for the items which were shipped.
If necessary, Coach will be happy to work with your financial institution to remove pending authorizations. Each bank has specific requirements for processing an authorization removal. Please contact your credit card company to request their requirements. If the bank requires a fax, please contact Coach with your bank's fax number and a contact name.