As you know, we recently requested some additional information about Case
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Please log in to your account and go to the Resolution Centre to respond to
this investigation.
If we don't receive the necessary information to conclude our
investigation, we will close it on 06-09-2014.
Please help us find out whether the sender authorised this transaction by
providing us with information by 06-09-2014.
To provide your information, log in to your PayPal account and click the
Resolution Centre tab.
If you do not respond by 06-09-2014 this case will be closed and the funds
will be reversed.
We advise you not to send any items to the buyer until we find out whether
this transaction was authorised.
เหมือนกับว่าลูกค้าของเรามีปัญหากับ paypal , ทาง paypal เรยยังไม่ให้เราส่งของให้
ให้เราไปกรอกข้อมุลยืนยันอะไรซักอย่างก่อน ประมาณนี้คะ ไม่รู้ว่าใช่หรือป่าว แล้วปัญหาคือ จะไปกรอกข้อมุลตรงไหน ยังไง ใครเคยเจอเคสนี้ รบกวนบอกเราทีคะ ขอบคุณคะ
Paypal เกิดกรณีเคสนี้ต้องทำไงคะ A final reminder to provide information by ...
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Please log in to your account and go to the Resolution Centre to respond to
this investigation.
If we don't receive the necessary information to conclude our
investigation, we will close it on 06-09-2014.
Please help us find out whether the sender authorised this transaction by
providing us with information by 06-09-2014.
To provide your information, log in to your PayPal account and click the
Resolution Centre tab.
If you do not respond by 06-09-2014 this case will be closed and the funds
will be reversed.
We advise you not to send any items to the buyer until we find out whether
this transaction was authorised.
เหมือนกับว่าลูกค้าของเรามีปัญหากับ paypal , ทาง paypal เรยยังไม่ให้เราส่งของให้
ให้เราไปกรอกข้อมุลยืนยันอะไรซักอย่างก่อน ประมาณนี้คะ ไม่รู้ว่าใช่หรือป่าว แล้วปัญหาคือ จะไปกรอกข้อมุลตรงไหน ยังไง ใครเคยเจอเคสนี้ รบกวนบอกเราทีคะ ขอบคุณคะ