ขอคืนภาษีสนามบินแอร์เอเชีย : มีเมล์จากแผนก support แบบนี้ครับ ผมต้องทำอย่างไรบ้าง

กระทู้คำถาม
ทำเรื่องขอคืนภาษีสนามบินผ่านทาง feed back ไปครับ
วันนี้ได้รับ e-mail จากแผนก support ของแอร์เอเชียว่า ต้องการข้อมูลบัญชีธนาคารที่จะโอนเงินคืนกลับมาให้ผม
แต่ผมไม่ค่อยเข้าใจข้อความตาม e-mail ว่าตกลงต้องการอะไรบ้างครับ โดยเฉพาะข้อความที่ผมขีดเส้นใต้ไว้
ก็เลยอยากขอความช่วยเหลือว่าผมต้องทำอย่างไรบ้างครับ

เมล์ตามนี้ครับ

-----------------------------------------------------------

Request Bank Details for Booking Number : (XXXXXX ) CRM:xxxxxxx

MAA Refund Support

Dear Valued Guest,

Greeting from AirAsia.

Regarding the refund of your booking number XXXXXX, please be informed that we need passenger account bank details to process the refund.

Kindly provide proxy letter from passenger or guarantee letter from travel agency for a transfer to third party account.

Bank information required as below :เศร้าKindly please provide all details as required below)
1. Bank Holder Name  : (from passenger or contact information only)
2. Bank Name  :
3. Bank Account Number  :
4. Bank Branch  :
5. Country of Bank  :
6. Swift Code :  
7.Bank Sorting Code:

Awaiting for your reply to process the refund. Thank you for your support towards Air Asia.


Regards,
Najmi
Refund Support Team (RST)
Quality and Assurance
AirAsia Berhad
LCC Terminal  Jalan KLIA S3
Southern Support Zone KLIA
64000 Sepang
Selangor Darul Ehsan
Malaysia

--------------------------------

ขอบคุณล่วงหน้าครับ
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่